Tuesday, October 25, 2011

FASHIONBLOGgen

jag skulle ju köpa en jacka i helgen. helst en praktiskt för vintern.
alltså vind-tät, vattenavvisande, varm. och så vidare.
jag hittade en som var ok. som hade alla dem ovanstående kvallarna (dock liiite väl 'sport')
men sen hittade jag en som jag ändå vill ha mer, som säkert inte är så vindtät och vattenavvisande.....MEN SNYGG!!!!!
klurigt klurigt. känns ju FEEEEEEEEEEEEEEEEEEETT onödigt att köpa två. så jävla mkt ska den inte ha den här jävla vintern.
(det här är den snygga dårå, hitta ingen bra bild på den andra)
sen dog jag lite och kom till himmelen över en sån här gammal röd sticketröja. kanske måste äga den. alltså EN RÖD STICKAT TRÖJA. hur kul har jag blivit egentligen. och det värsta här då....affären dem kommer ifrån...uuääh lite kräks.

No comments:

Post a Comment