Wednesday, October 26, 2011

sitter på jeans-puffen.,


alltså förlåt för tjaten, men det känns som det ENDA JAG GÖR är att skriva cv. eller inte själva cv't utan det 'personliga brevet'.
jag tror nämligen inte på det här med att 'ha ett och samma brev och bara ändra adressen' (fast med tanke på statistiken på hur många jobb jag fått senaste året så kanske jag borde det)
så jag typ ändrar texten varenda gång jag söker ett nytt jobb. skriver om hur engagerad och seriös jag är. vilken fantastiskt människa jag är. bla bla blaaaa.....
ge mej bara ett jävla jobb nurå.
köpte nya jobbskor idag (dock endast 400 spänn), skulle ju inte förvåna mej om det var droppen lixom. det är nu jobben kommer, nu när jag 'äntligen' investerat i mitt redan befintliga opeppade jobb.
röv.

No comments:

Post a Comment