Tuesday, October 25, 2011

fett irri....

mina grannar bråkar. jag hör dem.

och här sitter jag och har ågren.
är väldigt inte på väg till det sk 'blogevent' som elin (åh bästa elin) spontant ringde och bjöd in mej på. det börjar om 35 min.
man får tydligen mat, och en 'goodiebag' (alltså åååååh...) och så får man tävla i ett quiz.
allt detta säger ju såååå FÖR att gå dit. jag älskar ju mat och gratis och att vinna quiz.
bara det att jag bestämt mej sen innan för att gå och träna klockan 18. inte att gå på ett spontant inbjudet blogevent.
jag och planer alltså. SVÅRT ATT RUBBA NÄR DET ÄR BESTÄMT. (sån jävla tönt)
jag borde ju verkligen träna eftersom jag varit sjuk och så, men jag borde verkligen oxå gå och, I dunno, knyta en kontakt. jag som vill byta jobb DESPERAT borde ju verkligen knyta kontakter, kontakter är ju för fan A och O.
jag säger då det, det här jävla misstaget gör jag aldrig om.
Elin, lova att du törs ringa igen, nästa gång ska jag vara mera peppad!

No comments:

Post a Comment