Monday, March 01, 2010

that överklass

idag t.ex önskar jag att mina föräldrar vore sådär snuskigt rika (eller åtminstone i hjärnkirurg-klassen) så de kunde i smyg försörja mej så jag kunde komma på att "nä men jag ska nog inte plugga ändå, jag ska nog hålla mej till att bygga i trolldeg den här terminen" och så tyckte dom att det var en skoj idé och betalade alla mina utgifter.
kanske bjöd dem mej på en resa oxå nånstans lååångt bort för att jag skulle få lite inspiration.
nu är mina föräldrar inte snuskigt rika, nä dem måste extra-jobba för att ha råd med semester.
men dem är ju världens bästa ändå och jag...jag får minsann fortsätta plugga och lägga trolldegen på hyllan en stund.

1 comment:

  1. jamen typ.
    (fast vilken looser man skulle känna sej som innerst inne..pappa betalar)

    ReplyDelete