Sunday, February 28, 2010

Hippa

kalas igår.
leo var här och bästa fyran,. hanna, tova, minna och kim.

resten kom inte. fast dom sagt att dom skulle.
bara två av alla sms'ade och meddelade mej. dock samma dag så jag hade ju ändå hunnit handla för ca 12 pers och bakat bröd och muffins. yey!

i hjärtat blev jag lite besviken på att folk bara sket i det.

att dom nog inte ens tänkte på hur jag kände inför det.

tur iaf att dom bästa kom och att vi åt god pizza, goda muffins, drack bubbel ur världens största flaska, lyssnade på bästa musiken och sen fridansade jag t
ills kvällen var över.
jag fick finaste presenterna och i slutänden vare ändå en fin kväll.


idag har vi mest slappat jag och leo. ätit rester och chips och kollat tv.
skönt värre. imorn måste jag ta tag i saker igen. osugen är bara smeknamnet för hur jag känner inför det. hey

3 comments:

  1. mycket god mat,ska äta plockmat resten av livet.

    ReplyDelete
  2. tack för en trevlig kväll! Skönt relax foto på er!

    ReplyDelete
  3. Jag skäms. Borde fattat att det var muffins med glasyrfest! Hoppas du inte kommer att vara arg på mig länge!!! Förlåt!!!!!!

    Kram på dig!

    ReplyDelete