Tuesday, March 02, 2010

allt är bara gnäll gnäll gnäll

ok nu kommer det igen.
plugg-klagomålet.
men jag bara känner att jag inte fattar, nu har jag försökt att skriva en sabla hemtenta på två sidor. men jag får bara ihop en ån halv FÖR DET FINNS INGET MER ATT SKRIVA OM SAKEN.
det går inte längre än så.
kan ju för tusan inte sitta här och hitta på en halv sida bara för att fylla ut.
då får man väl skit för att man tappade den röda tråden eller dylikt, som på svenska nationella provet i trean på gymnasiet.
jag hade skrivit så bra om nåt möte.
och sen kläcker fröken ur sej att man absolut inte fick ha mer än...hur många ord det nu var....så jag suddade ut slutklämmen för den fick ju inte plats.
och därmed försvann oxå det som knöt ihop säcken. den röda tråden!
så jag fick inget bra betyg på den uppsatsen.
äh det här med att plugga suger.
vill BARA göra trolldeg och papier mache.
adjö

1 comment:

  1. jag tror det precis det är så du ska göra..fylla ut!!
    det blir nog bra!

    ReplyDelete