Tuesday, August 05, 2008

stuff and other stuff

i torsdags kraschade jag in med röven i mitt nattduksbord(jag var inte full) ,det blev en fet reva och nu har jag ett gigantiskt blåmärke. ganska så o-hett och jävligt oskönt kan jag lova. jag lyckas dessutom alltid luta mej precis mot den delen av röven mot kassadisken på jobbet så jag måste gnälla lite extra.
-
jobbet ja....jakob döpte om mej till The Bat-Cripple förra veckan, lång historia bakom. och sen gick vi och pratade någon slags fin-brittiska med varandra hela dagarna. sjuk vecka men fan så rolig. byggde även en "bat-cripple-lap-top" av en gammal sko-kartong, när det regnar är det ju rätt dött i butiken. vi har även börjat samla in pengar till våran kräftskiva vi ska ha snart. jag vill helst att vi ska få ihop så mkt pengar att alla kan ha kräft-dräkter på sej, men det är kanske lite att ta i överkant?!
-
missade pride-paraden för jag var tvungen att jobba, missar uppsala reggae festival för jag måste jobba. what else? julen? livet? ge mej alla tider som går. för allt jag vill är ju att tjäna pengar.....till varje pris...eller hur var det nu?!

No comments:

Post a Comment