Friday, August 01, 2008

21 DAYS!!!!

jag skulle vara ledig i helgen, åka till det där havsbadet med leo och bada. kolla prideparaden, dricka rosé i mängd ,gå på batman filmen och fira att jag hade ledig helg. jag har peppat hela veckan!
så blev det inte.
sophie äre sjuk, erik på semester, salli åkte till dalarna, anneli är på meditations-camp och jakob han jobbar lördag sen har han semester......så vem är då kvar som måste jobba lördag OCH söndag....HMMMMMMMM...jag?
haha ja men såååå vare jag.
så nu kommer jag alltså jobba 21 dagar i sträck plötsligt. tro mej, jag ÄR skitirriterad.

varför anställer man 2 sommar-extra-personal som ALDRIG kan jobba, verkar ju helt jävla meningslöst om du frågar mej.
så nu ska jag tjura, äta ännu fler kakor så jag får ännu mer kakfläsk som hänger över jeansshorts-kanten och längta till om ca 2 veckor då ja är lite ledig.
hoppas det blir soligt då.

No comments:

Post a Comment