Thursday, August 28, 2008

"I kissed a girl"


den där jäkla låten har såklart satt sej som en igel på mej och nu har jag börjat gilla den. på riktigt. går och sjunger på den i smyg hela tiden typ. typiskt. ja som tänkt att ja inte skulle gilla den alls. texten är ju fortfarande rätt lökig.

tillbaka på jobbet igår, efter typ en å en halv veckas ledighet. skönt att vara ledig, men kul att komma tillbaka till värsta kramkalaset. min butikschef hade köpt ett fint snäck-halsband till mej när hon varit iväg på semester. värsta snällve. och mina andra två arbetskamrater jakob och erik tog med mej hem till jakob efter jobbet och så lagade vi mat, drack bärs och kollade på "Hellboy 2". ritkigt risig film för övrigt. fast han hellboy var ju rätt göttig, honom kunde man iaf skratta åt. resten var bara....blääää!på fredag blir det varken uppsala eller popaganda. så jag tippar på middag hos familjen Hallin. mm så blir det nog. kan va kul att gå på födelsedagsmiddag, då kan man få va lite fin. ha klänning och så.
för övrigt så började ju leo spraya på min svarta vägg häromdagen. vi har pratat om det ganska länge, att göra nåt kul åt den tråkiga väggen. och efter besöket i Bergianska trädgården i måndags blev jag aspeppad på att göra en trädgård på vägen i äkta "resan till melonia"-style.
Så nu är det uppsprayat konstiga frukter och stora blad. Och så nu när jag satt här fick jag plötsligt min klassiska clown-kris, den som jag får varje gång jag blir trött på att jag bara har kläder i en miljon färger och mitt hem är en enda cirkus av färger och så blev jag nästan arg när jag nu låtit leo spraya upp MASSA glada clown-färger på min vägg. suck. behöver jag verkligen ÄNNU mer färg?
well well jag vänjer väl mej och kommer säkert tycka det är kul när det väl är klart, men just nu....=bläääää!
för övrigt skönaste lilla snubben i melonia filmen:
http://www.youtube.com/watch?v=vf3kTQle1Jw&feature=related

är man konstig om man går på bio själv? jag är fett sugen.

No comments:

Post a Comment