Wednesday, August 27, 2008

help.

ett litet löjligt dilemma.
på fredag kan jag välja mellan 4 olika aktiviteter, och jag kan bara inte bestämma mej.
här är alternativen:

1. Popaganda (musikfestival vid eriksdalsbadet), har inte varit på festival i år och det är bra band som spelar och allt. visserligen har jag ingen att gå med på fredag!

2. Uppsala-fest. Nån slags fest styrs det i uppsala och jag är bjuden. det vore såklart skitkul att träffa alla gamla rävarna som bor där, det händer ju alldeles för sällan om du frågar mej.

3. mysa-hänga-spela spel-käka och så vidare kväll med klasskompisarna från grafiki. oxå ett gäng jag inte träffat på länge och det vore sjukt kul att träffa dom och hänga ut. nu verkade det ju som att alla faktiskt kunde ses vid samma tillfälle dessutom.

4. födelsedagsmiddag hos Leos föräldrar. Leos bror fyller år och dom ska käka middag ihop hela familjen, vore sabla trevligt eftersom ja bara träffat hans föräldrar när vi var på besök i sommarstugan och det skulle va kul att hänga ut lite mer med den familjen och kolla vad det är för typer.

oooh svårt svårt svårt. och så är det dessutom bara onsdag så jag har lixom 2 dygn minst på mej att fundera. hjälp?

1 comment: