Wednesday, July 30, 2008

wörkwörk

jahaaaa så vare tillbaka till jobbet igen. (fast ja har redan jobbat 2 dagar efter ledigheten, men idag känns det tungt på riktigt). ja har dammsugit provhyttsmattorna och torrmoppat golvet och kört lite snake-board oxå, fast det är så rövigt svårt.
har styrt kaffe i bengt-muggen och dragit igång datorn.


så vare väl bara att vänta nurå på att första bästa kund ska komma in så ja kan smälla på mitt sälj-smile och säga "hej hej" så där käckt som brukar. hoppas det dröjer en stund iofs så ja kan stå här och surfa lite till.



----

det blir ingen skola till hösten. jag hoppa av. kosta för mkt och ja orkar inte plugga OCH jobba så mkt så mycket som det kommer krävas samtidigt. det är tråkigt lite. mest för lokalerna och verkstäderna. och lite för att det är så trevligt folk som går där. men ja får försöka fixa den här stan ändå. och så kanske jag kan spara lite pengar oxå. så jag kan åka på semester...det vore VÄRT! kanske att jag åker till tropikerna.


det ni!

No comments:

Post a Comment