Monday, July 07, 2008

gymmarn

idag la jag ut 700 spänn för att få träna på friskis och svetti's gym fram till oktober.
jag räknar med att under den tiden kommer jag hinna få tvättbräde-mage, diverse stora arm-muskler och stans fastaste rumpa. det borde väl inte vara så svårt?!
jag gick dock lite lugnt ut idag som start och stod en halvtimme på en sån där överdrivet rolig tv-shop apparat där man svänger på både benen och armarna i nån slags spring-övning.
mest skrattade jag iofs åt hur löjlig jag såg ut, men jag blev iaf svettig och det var väl det viktigaste.
sen körde jag rodd-maskin i 5 minuter. lätt jobbigare än vad det ser ut. och sen stod jag och kollade in köttmarknaden bland dom "riktiga" gym-maskinerna där folk spände sina muskler för varandra för att visa upp sej. skrattretande. men jag lär ju iaf inte få tråkigt på tråk-gymmet.

för 700 spänn får jag alltså skratt-maskiner och köttmarknad. vad mer kan jag begära?

No comments:

Post a Comment