Monday, June 30, 2008

back in the bronx.

Igår var en av dom slappaste dagarna i mitt liv.

Jag vet inte hur vi riktigt lyckades, men både jag och leo var som två klubbade sälar efter lördagens utgång. Hela dagen spenderades i horisontalt läge. Om inte i min säng, så i soffan eller på filten i skuggan under ett träd. Aldrig har jag väl varit så trött och mått så dåligt.
Vi hann iaf kolla klart säsong ett av skins (min bästaste serie) och jag fick en klump i magen när den var slut och jag visste att nästa säsong ligger på datorn i örebronx och bara väntar på att bli upphämtad. Och trots en heldag utan att ha lyft ett finger somnade jag som en klubbad säl så fort jag gick och la mej igen på kvällen. Konstigt det där.



Idag tog jag tåget hit (till örebronx) inte bara för att fylla mitt usb-minne med skins säsong 2 utan för att jag är ledig hela veckan. HELA VECKAN! fatta skönt.
och på onsdag kommer leo hit och vi ska låna mina föräldrars bil och åka till hans familjs sommarstuga utanför Arvika. kommer bli bra. sjukt bra.
men först ikea, myrorna och röda korset-butiken shopping. är dödssugen att fixa nåt nytt till min lägenhet för dom pengarna jag egentligen inte har. men fuck d. ha det mysigt måste man väl?!
i örebro me jonas och polisen



den här bjuder jag på:http://www.youtube.com/watch?v=yRmqZRPgK1w


hej

No comments:

Post a Comment