Wednesday, December 19, 2007

love me or hate me its still an obsession....

oh ja sitter här i min säng och har baxat internet från min granne. haha. rätt åt'n. vet iofs inte vilken granne, men är det han arga gubben under, det jobbiga paret som alltid spikar upp tavlor eller pratar högt på badrummet (vägg i vägg med mitt) eller familjen över som alltid möblerar om (?) så gör det mej ingenting. stryk ska dom ha.
ikväll har jag varit en bitter gammal hagga. fick ett dåligt sms, drack en miljard gt och kollade på en rå-dålig film som slutade ännu sämre. jag som varit så sabla bra i flera dagar, ok att ´jag tappat aptiten efter allt bajs som pågår, men jag har ändå varit duktig i skolan, tränat massor, gjort massa bra julklappar och varit en bra kamrat. men när det kommer tilld et här med kärlek och relationer verkar det som gud har helt andra intentioner för mej. det är lixom aldrig ment to be. ever! jag blir så sabla trött. GE MEJ LITE JÄVLA KÄRLEK BARA. ska det vara så sabla svårt????

No comments:

Post a Comment