Sunday, December 23, 2007

hänger vid din grind.

ibland blir utekvällar bara så sabla bra. igår tillexempel. Jag hade snyggaste partystassen med indian fjäder i håret och allt. Var en optimalt trevlig förfest med smarrigt vin och trevligt folk efterföljdes av en sjukt bra kväll på satin. Jag hade en perfekt fylla som lixom aldrig tog slut trots att jag inte spenderade mer än 40 spänn i baren. Jens och Mårthen var bästa dj'sarna på länge, så jag missade slagsmålsklubben för att jag bara inte kunde sluta dansa på deras dansgolv. Blev uppraggad av en flata som ville ha mitt nummer för att kunna ringa mej efter jul åka med mej till sthlm för lite mer "happy days". Det fick hon inte. Jag hade ingen penna! Kvällen avslutades sen med korv och cigg och en cykeltur söderut.

Hade tydligen någonstans lyckats åka på en smocka för jag vaknade med fetaste fläskläppen som gjorde ont. Först var jag lite ledsen med tanke på att det är julafton imorrn och funderade på hur länge det kan ta för en sån svullnad att lägga sej, nu är ja inte ledsen mer. Jag har ju läpp som självaste Angelina Jolie. inget att klaga på tycker jag!

No comments:

Post a Comment