Wednesday, December 19, 2007

stråååååååååålande jul.

om det är nåt jag är bra på så är det julen.
hela min lägenhet är överöst med pyssel och julklappsinslagning. det är glitter och glam överallt och fina inslagspapper och kort. ja jag kan fastän jag inte har ett öre men man måste va kreativ på jul, lyckos mej då!
Tyvärr har jag av någon anledning helt tappat aptiten sen en vecka tillbaka och nu är jag rädd att detta ska påverka själva julbordsbuffén som ändå är ett av det bästa jag vet.
Det vore skandal om inte jag även detta år käkade sönder hela buffén framför ögona på mina släktingar. det är ju det jag är så bra på på julafton. suck. kanske får nöja mej med en stackars prinskorv i år. suck...

imorrn vill jag helst gå och se petter på debaser men jag har inga pengar så det kan jag nog fet glömma.

gotta go pyssla ihjäl mej.
HÄJJ!

No comments:

Post a Comment