Friday, October 05, 2007

som vanligt då...

klockan är nästan tio och jag är i skolan. fortfarande full från igår, med svarta fläckar på synen. Fan ja ser inget. Ultraskumt. Har det gått för långt då?
Var på hårdrocksklubb igår med Minna för hennes ex's band skulle spela. Jag tyckte det var lika bra att bli tokfull så jag inte skulle märka att jag inte alls passade in med övrigt folk på stället. Och tokfull blev jag. Och första bandet hade matchat sina tshirts och var nog från skövde kan ja tro och det andra bandet....vem minns andra bandet???

Sen åkte jag buss långt ut i förorten, fick hjärtat skrapat mot grus som väntat och sov under en plastpalm.
Och idag sitter ja här i skolan, med genomgång om exakt 5 min och jag är full och har svarta fläckar på synen, va fan ska ja göra?!

2 comments:

  1. hjärtat i grus och svarta fläckar!?
    jag börjar bli orolig crisch.

    ReplyDelete
  2. hmm... hur måru lilla hjärtat? har frippan ett finger med i spelet? grrrrawwww! argo gonzalez

    ReplyDelete