Thursday, October 04, 2007

Hälsobloggen och årets viktigaste dag!!!



Yep, igår började häslolivet på riktigt. Jag tog tag i saken, gick till friskis & svettis och köpte årskort. Sen gick jag på ett träningspass som hette Ki-Jympa ihop med mina 2 klasskamrate Tova och Fanny. Ett slags medeljympa pass med inslag av box och annat. Det var roligt och jag var helt död när det efter en timme var slut. Men skönt död. Tog bussen hem och kunde knappt gå uppför de 1½ trappor jag har upp till lägenheten. Smsade stolt mamma och berättade. Hon smsade tillbaka att efter 25 träningspass på friskis skulle jag få ett bidrag! YES! jag som inte ens har fått csn än, vilket innebär attt dom 2200 spännen som träningskortet kostade, ägde jag inte ens....inte än.
Det var länge sen jag sov så skönt oxå, jag som haft lite svårt att sova, this is the shit, träna på friskis! jag ska bli fit och därmed basta!
Oh livet känns genast mycket bättre. Jag kommer bli friskis-stammis och gå på varenda sabla pass.
watch out!

Idag är det årets kanske viktigaste dag. KANELBULLENS!
jag har trots detta bara ätit en bulle idag. men jag svär, det kommer bli fler. Jag och Minna har en hel påse! och snart är det väl dags för eftermiddagsfika?!
jaha...HÄJJ!

No comments:

Post a Comment