Monday, October 01, 2007

Romer och bajs.

Tillslut fick jag nog av kvalitetstiden med mina föräldrar och all den ordentligt tillagade maten så jag åkte tillbaka till stockholm.
På tåget från hallsberg satt 3 finska romer, en nunna, en hemlös man med käpp som hade formen av en krok, en brud med gigantiska bröst, ett kristet par som hade köpt hundra trisslotter och så jag oxå. I samma vagn. Och jag lyssnade på Loney,dear och gjorde mitt bästa för att inte somna. Jag gillar inte att somna på tåg, för då när man vaknar mår man piss och är alltid torr i munnen.
Kom till stockholm, blev mött av en annan finsk rom, Minna. Eller ja döpte om henne till det efter att hon pratat finska med sin pappa i telefon i tio minuter i min lägenhet. Sen drog hon med mej ut på äventyr. Och jag försökte vara gangster-rappare hela vägen i tunnelbanan, men det var mindre uppskattat än vad jag trott. Träffade nåra classmates och gick till nån rock-bar och drack öl. Sen pratade vi om bajs i kanske en timme och sen vid elva åkte jag hem.
Var tvungen att testa propplösar-gelen i badrumshandfatet. Jag har inte fattat om det funkar än, ser inte ut som det!

Träna idag kanske. hej.

No comments:

Post a Comment