Wednesday, October 03, 2007

tryck å tvätt.

efter att ha bara sovit kanske 3 timmar vet jag att idag komer vara en av dom där ruggigt o-kreativa dagarna. Jag bara vet. Därför tog jag med min bok till skolan, just in case!
Igår däremot var jag kreativ som aldrig förr och tryckte bild efter bild, jag borde fått något pris för min produktivitet (hetere så?).
Här är iaf ett av trycken från igår:

Hade tvätt-tid igår. segt som sate. Tvättade mina grejer och hängde in dom i tork-rummet, när jag sen skulle hämta upp dom var torkrummet fullt av någon annans kläder och där stod en tjock tjej och hängde upp fler. hon hälsade och jag hälsade tillbaka, dock hörde hon inte mitt hej och utbrast drygt "JAHA så du hälsar inte!!!!" och jag fick svara lite försynt att jag visst gjort det men att hon kanske inte hört eftersom hon stod så nära torkmaskinen. Hon fnös lite och frågade om det var jag som flyttat in i lägenheten där den lilla tjocka tjejen bott! Jag undrade mest hur hon definerade tjock med tanke på att hennes eget omfång.Sen sa vi inget mer och jag tog min tvätt och gick. Hoppas jag slipper träffa på henne igen. Jag gillade'na inte.

Nu ska jag vara låtsas-kreativ, sitta vid min arbetsplats och titta på Anttila-bilden och bara sukta en stund!

Ikväll : Träning på friskis (hurt-delux) och Grey's Anatomy. SÖWEEET!

1 comment:

  1. Vilken APA!
    Nästa gång får du hota med att snitta henne.
    Tydligen är det så det går till i Stockholm.

    ReplyDelete