Sunday, September 30, 2007

saturday waits..

Vilken dag va!
Igår alltså. Örebro-delux. Jag och mamma gjorde bra begagnat, colorama och lager 157. På Colorama träffade jag mannen som troligtvis kommer bli far till mina barn. Det bara kändes så direkt när jag såg honom. Han var så där skönt lagom. Och så såg han händig ut oxå. Ja så får det nog bli. Sen åt vi mat. Familjen och jag. Fisk och potatis, det är vad jag kallar ordentlig mat och fy tusan vad jag gillart. Mamma är så sabla bra på att laga god mat, jag önskar alla fick testa.
Jaha och sen bar det av en promenad i skogen, uppstyling i ett fodral och sen iväg på en hastigt ihopsatt förfest hos jonas. Vi kollade lite skrotnisse, drack rosa bubbel och gick igenom allas lovelife (mitt suger by the way). Och sen...bapadabaaaa....sen drog vi till klubb smart och kollade på Kristian Anttila som spelade. JAG VILL BARA HA DEEEEEEJ!!!! ja det kändes så. I hjärtat. När han sjöng. Jag stod längst fram och var bästa fan'et, var helt lyckoruskär och glad i kroppen. Jag älskar såna konserter. När allt känns så där sinnessjukt bra.
Sen dansade vi oss svettiga och drack öl och jag sprang runt som en galning och var all over place. Som sej bör när man är på hembesök.
Och sen åt vi klubb smart-korv och mobilen var borta och jag strosade bort till engelbrektsgatan.
Idag är jag bakis. Måste styra tillbaka min mobil. Och packa ihop mej. Och åka tillbaka.
OVER AND OUT!

No comments:

Post a Comment