Saturday, October 20, 2007

ante up. friday out.

klara och hanna gjorde stockholm-stad så jag hakade på efter skolan. gjorde lite sööööder och blev fotade av en newyorkstreetfashionmagazine-brutta.
sen drog klara hem och jag å hanna köpte upp oss på ett lager törley och drog till mitt mansion. Kollade idol och konstaterade att vi tycker som elin, Sam är oxå vårt ful!
Drack Törley i mängd, klippte godissnören och pratade igenom diverse ämnen. Sen tog vi t-banan till hötörgöt och gick till Fashing-kön. NEJ NEJ NEJ va fel vi var. DONT EVEN GO THERE!!! inte igår. Började gå därifrån men blev ifatt-gådda av en läskig man. Han drog upp tröjärmen och visade kanyl-ärren....eh stämpeln från klubben! Sen satt han som ett plåster på oss hela vägen till t-banan. Och vi försökte desperat med tänkbara undanflykter för att bli av med honom, och till slut när vi gått igenom hela registret frågade han mej "kan vi ses igen?" och jag svarade "eh nej"..."varför inte"...."nä jag är inte intresserad"...."va menar du då?"...."nä..jag är inte intresserad....av....män"
och med det outtandet tackade han för sej och försvann ner i underjorden. Och därefter begav vi oss på vidare äventyr i natten, med avslut på thorildsplan och första avsnittet av grey's anatomy...vilket vi kollade på kanske max 5 minuter innan vi slocknade. Men sjukt bra kväll vare iaf!!!!

No comments:

Post a Comment