Wednesday, October 17, 2007

stuck in the middle

Jag köpte ett överkast. ett kap till och med.
Det var halva priset på allt på hemtex och jag strosade in och köpte ett.
För att jag behövde det, inte för att jag tyckte det var en rolig spontan grej!
Men nu ser mitt hem betydligt mycket trivsammare ut.
Jag har blivit fast i den sämsta tv-serien sen medeltiden. Andra Avenyn.
Det är dålig handling, dåliga skådisar och bara allmänt fult och tacky.
Ändå är jag fast, för jag bara måste se hur det går för boxar-kim som ska komma ut och för snygg-turkish som har en taskig kusin som pressar Jossan på pengar. Och för den där bleka stackars pojken som har en galen bonus-syrra och ja....you name it, JAG ÄR FAST!
Det är störigt som fan. Jag vill inte, men nu kan jag inte komma ur det.
by the way, läs elins blogg, hon är den roligaste jag vet.

No comments:

Post a Comment