Sunday, September 16, 2007

you call that love?

Kom tillbaka till gamla goda örebro igår. Ytterst skum känsla att komma hit och så är inte mamma eller pappa hemma. Så jag hade hela huset alldeles själv. Duschade i kanske 2 timmar och åt upp allt som fanns i kylskåpet. Men själva anledningen till att jag åkte hem sköt jag upp till idag. Bra crilla!


Vi tog en sväng till Oh Jays! igår kväll. Bra drag och bra musik. Så det var himla kul.
Mitt ex var där, så vi pratade lite. Han tyckte det var jätte trevligt och gav mej en kram som varade lite för länge. Sen blev klockan två och jag struttade iväg till cykeln. Och då var han där igen och ville åka med mej hem.
-"eh men du har väl flickvän?"
-" jajo på sätt och vis"
VADDÅ på sätt och vis, hur har man en flickvän på sätt och vis? Och vad får honom att tro att jag tänker göra samma sak mot hans nuvarande flickvän som hon gjorde mot mej när jag var tillsammans med honom. Varför i hela världen skulle jag vilja ligga med honom nu? Han valde bort mej för henne, och om deras sexliv är så sabla uselt är det ju bara att beklaga! Jag känner mej rå-arg och jätte ledsen på samma gång. Han tänkte verkligen bara utnyttja mej, åka hem till mej (för hos honom kunde vi ju inte vara för då hade hon kanske märkt nåt), knulla och få utlopp för sina behov och sen lämna mej här för att åka tillbaka till sitt "på-sätt-och-vis"-förhållande. Hallå, du var världshistoriens största as för 5 månader sen, varför skulle jag låta dej göra om det nu?
Jag sa dessutom till honom att jag inte blivit ett dugg ledsen när han fick en brygga över sej och krossade höften, utan att jag faktiskt blivit ganska skadeglad och tyckt att det var rätt åt honom!

I shouldn't play myself again,I should just be my own best friend,Not fuck myself in the head with stupid men!

2 comments:

  1. hahahaha vicket AS!
    jag dör.
    kom precis på att du skickade meddelande inatt, jag var yrvaken och glömdet!
    you go girl!!

    ReplyDelete