Tuesday, September 18, 2007

no more.

Jag har bestämt mej, jag orkar inte med det här med kärlek längre, så jag slutar. Det blir ju ändå alltid oftast bara skit av alltihopa ändå. Jag har ju förmågan att förälska mej väldigt lätt och väldigt fort, och det är inte bra, inte alls.
"det går inte an" som elin skulle sagt.
Jag är trött på att ha magont och hjärtesorg över killar, män, pojkar, snubbar etc. som det bara skiter sej med. blä blä blä. (JA JAG ÄR BITTER!) Orka hålla på med sånt.
Istället ska jag lägga ner hela min jävla själ på den här utbildningen. köpte dyra pennor igår för pengar jag inte har, det måste väl ändå betyda att man är lite engagerad. (Däremot gör jag inget av det jag borde göra, skjuter upp dom uppgifter vi har fått och hittar på massa annat istället.) Näe dags att styra upp sej själv, och det är nu. 30 loppor om året kostar den ju faktisk. skolan alltså! Så det är inte värt att sjabbla bort tiden på att gå runt och ha hjärtesorg och vara ledsen och bitter.
Vara kreativ och dricka gott vin. så får det bli!

jag undrar hur länge detta kommer hålla.
jag ger det en vecka. max.

No comments:

Post a Comment