Friday, September 14, 2007

big city life med inslag av besök.

Elin är fortfarande på besök, hon beslöt sej för att stanna lite till...i lovet it!

Hela vistelsen började i tisdags med matlagning och drink-drickning. Och sen hävde vi ett gäng vin och kollade tv. Sen i osndags tittade hon på när jag tvättade och så drack vi vin. Sara kom förbi, vi åt pizza och drack mer vin. Kollade nya top model sthlm men pratade mest om "the good old days" när vi gick på Rudbecksskolan, gick på "missions" och pratade oss igenom varenda lektion med snusk snusk snusk. Våra dåvarande stackars pojkvänner hade inget såkallat privatliv what so ever. Men vi hade jävligt kul.
I torsdags (igår) möttes vi upp på stan och struttade iväg till myrorna, fikade på vete-katten och gömde oss för gamla dejters nya flickvänner. Sen besökte vi tre mataffärer varav de två första var lite utav ett skämt. Åt mat (läs: kräm) och drack vin. Tog tuben till sara och handlade godis och virke. Sen gick vi på besök i Saras lägenhet, åt godis, provade bh-inläggen och tog "before and after"-bilder, flashade oss för Saras grannar och drack drink efter drink.
Sen tubade vi oss hemåt, jag och elin och spenderade resterande tid av dagen att prata, inte skit utan det där andra.

I skolan har vi skiss-workshop med james bates. han känner igen mej från kävesta, jag låtsas som ingenting. vi skissar kroppsdelar och kuber. jag är trött och vill hem.
ska dricka öl efter skolan. jag gillart. i glamour-tidningen kallas såna som jag och elin för AW-alkoholister. jo ja tackar jag!
hejdå

No comments:

Post a Comment