Thursday, September 27, 2007

till elin:

imorgon kommer jag till örebro 16:25(tror det var cirka då). Skulle vara bra om du kunde möta upp mej då och guida mej genom stan. Kanske ta en tur i en död jetta eller nåt annat fordon...tuktuk? Sen måste jag nog träffa mina föräldrar en stund, kvalitets-tid och en bit mat!
Sen börjar festen, min kära vän. Och då räknar jag med fylla-delux och baktaktsdans utan dess like. Snygga ska vi vara oxå, fast vi måste spara oss lite till lördagen då vi ska vara extravagant-snygga.

Ja tilll lördagen då, det blir väl sovmorgon (troligtvis i någon het mans säng?!) och sen ses vi, gör stan, tar en fika i solen(det ska väl bli fint väder?) och sen är det dags att förbereda sej för kvällens utgång. Jag tänker dricka Törley för att det är roligast vad dricker du? La Gunilla?(isåfall fåru köparen själv). Och snygg ska jag va ocå i mitt nya tajta fodral. Du får ha på dej vad du vill, snygg är du ändå! Och sen ska vi köra sönder Satin och klubb smart och Kristian Anttila. OH VA JA LÄNGTAR EFTER ATT SES! och sen på söndag kan vi ha bakis-häng med pizza och åka-tåg-till-örebro-skratt-SM.

det var väl allt för nu. jag hör av mej med vidare info vad det lider.
mvh/cristina

2 comments:

  1. Oh Crisch.
    Jobbmänniskan fann mig ju här ute i dungen.
    På lördag är jag kidnappad från 10.30 till intesåsent, och på söndag typ likadant.
    Detta är dock inget som helst hinder för tokfylla.
    Ps. Prata inte med Sara O om fylla, hon börjar genast tala om hjärnskador och annat som ger ångest.

    ReplyDelete
  2. vilka är de granna damerna?

    ReplyDelete