Thursday, September 27, 2007

koka soppa på en spik.

Jag hade inte ett öre på kontot ändå gick jag och köpte mej en klänning, 2 krokar till köket, en cd-skiva och en anisktssmörj! Bara för att. Jag var väl förbannad. Om inte jag kan göra mitt jobb med csn-papprena ordentligt är det väl klart som fan att dom inte kan göra sitt jobb tillbaka och då är det väl sjukt uppenbart att jag inte kan få pengar hur som helst! Fattar väl tillochmed jag. Men vem vill inte leva lite i lyx för det! Så igår blev det pannkakskväll (med mej själv), lyssning på nya skivan och smörj med ansiktsmörjen. Sen hade jag så ont i huvet och var så arg på massa saker att jag somnade vid elva. Utan att ens ligga lite vaken och fundera!

Jag åker till Örebro imorrn. Måste träffa mamma och pappa lite. Och strosa runt på köpmangatan och känna igen folk. Stockholm är skitbra, men ibland saknar jag örebro. Jag gillar stan och framförallt bor mina 2 bästa människor där.

Nästa vecka är det nya planer. Sara och jag ska ses och ha lite själamys. Det måste man när man är en skol-nörd. Jossi och jag ska ses och ta långpromenader där borta på hennes del av stan. Jag ska vara ännu duktigare i skolan och så ska jag se till att csn älskar mej och kanske tillochmed skickar en bunt hembakade kakor och en bränd skiva till mej.


1 comment:

  1. suck my dick! hahahahaha
    crizz shopping är bra för själen, även csn vet det.
    Imorgon är jag till förfogande när du vill.
    Jag ställer upp med pengar, själavård, dr phil-råd, sex, ja allt du kan tänka dig.

    ReplyDelete