Wednesday, September 26, 2007

cristina vs. csn

csn hatar mej.
det var inte alls csn-pengar jag hittat på mitt saldo, det var en gammal lön. jag såg fel och när jag kom hem igår hittade jag ett brev från csn där det stod att dom inte fått in nån registrering från min skola att jag går där....MEN VADDÅ!!!!! DET HAR DOM VÄL VISST!? JAG SKICKADE JU EN?! ELLER???? ringde förut och tjatade (fast på ett ytterst glatt och artigt sätt) och jag fick prata med Maggan som hjälpte mej att inse att jag faktiskt inte alls fixat registrering från skolan och att det är jag som ett cp och inte csn! Tack Maggan.
Men i helvete!!! jag har inga pengar!!!! och dom kommer inte dyka upp förrän tidigast 2 arbetsdagar efter att dom fått in registrering....ooooooooorka!
alltså tidigast kanske nästa vecka.
och jag som skulle åka till örebro i helgen, hur ska jag ha råd med det! snyft. och så skulle jag köpa mej en snygg klänning och höstskor (livsnödvändiga ting)....morr morr morr.
och hälsolivet går inte alls bra.
jag har mensvärk och då får man väl äta choklad? samt att jag hittade riktiga M&M's på klippet igår. RIKTIGA!!!! fatta, det finns ju lixom inte egentligen i sverige....fast jag köpte inga, jag tittade bara på påsen och tänkte. "till helgen älskling, till helgen, då ska vi umgås du och jag".
näe fuck this bloggande, jag måste skolarbeta och det är nu!

elin är snygg, jag är mens-svullen.

No comments:

Post a Comment