Monday, September 24, 2007

haffi-fit

Efter hannas besök hos mej här i hufvudstaden beslöt vi oss för att det faktiskt är dags att go fit. Vi ska röra på oss mer, äta nyttigare och inte supa bort oss vareviga kväll. Detta kommer resultera (förhoppningsvis) i att jag blir fastare och att jag inte slänger bort mina sparade pengar på vin och godis. Så när jag kommer hem till örebro i helgen kommer det förmodligen synas (ok jag vet, 5 dagar är kanske att ta i för hur fort det går, men det KAN gå).
Så planen den här veckan är, inget småätande av snask och drickande av vin förutom till helgen (då får man unna sej), sen ska jag försöka promenera mer, köpa jympa kort på friskis (som jag förhoppningsvis kommer utnyttja då det ändå kostar 1250 spänn) och sen bli piggare och framförallt snyggare! inte massa daller och grådaskig hy!
Jag kommer bli fucking fresh!
Och så ska jag fokusera mer på skolan och mina vänner och mindre på män!
Mitt nya liv startar idag och min blogg ska bli en sabla hälso-blogg...
(och därmed antagligen hur jävla tråkig som helst)

därav oxå valet att ha en bild med grönsaker!

No comments:

Post a Comment