Friday, September 21, 2007

2.


frustration delux. först för att jag inte alls kan komma på det där livsviktiga jag tänkte på igår samt att jag suttit i "bassängen" på skolan och lyssnat på konsthistorie föreläsning, som visserligen är ett himla kul ämne men inte när det är hundra grader kallt och jag måste hinka i mej varmt te och kura ihop mej som en boll för att ens överleva. Hur tänker dom sej att jag ska komma ihåg ett skvatt av en sån föreläsning när det enda jag tänkt på är hur jag ska hålla värmen och alla varma platser jag hade kunnat vara på istället. näe det här går inte an. jag måste införskaffa mej en dunoverall eller sluta på skolan, om dom aldrig styr upp värmen. jag orkar inte frysa ihjäl mer!

hej.

1 comment:

  1. det hela kanske är ett konstnärligt experiment.
    kanske sitter någon bakom en spegel och fotar folk som fryser.
    kom därför ihåg läppglans.
    alltid.

    ReplyDelete