Tuesday, September 25, 2007

dag 1 (igår alltså) + annat

hälsolivet:
det gick väl sådär bra igår. Var duktig i skolan, köpte 4 böcker på myrorna och gick en timmes promenad runt kungsholmen., men sen vankades det mack-vm på kvällen och jag åt nog upp varenda bit bröd jag ägde dvs cirka 100st. suck!

har haft csn-ångest i hundra år, men så gick jag in och kollade mitt saldo och insåg att jag troligtvis fått mina pengar. fast för kanske en månad sen. haha. här har jag gått runt och lev i lyx och trott att det var mina sparpengar jag slösade, inte då! så nu blir det verkligen fattig liv i en månad. men det är bra, då har jag inte råd med mer bröd.



i skolan är det för övrigt skitkul just nu, vi har äntligen börjat med en ordentlig kurs och jag fixar och fixar.
jag kommer bli bra på det. jag tror det fan.
i helgen blir det örebro-besök för min del. saknar mamma så det är nog bäst jag åker och hälsar på'na lite. så är du hemma i örebro och vill härja med mej så finns jag till förfogande fre-kväll till söndag eftermiddag!
hörs då!
dagens bild hittade jag på den här datorn. enjoy!

No comments:

Post a Comment