Thursday, August 23, 2007

stress stress stress

jag är sämst på att ta tag i mej själv och att styra upp mitt liv. jag kan vara sjutk bra på att lösa saker för andra, styra upp och planera. men när det kommer till mej själv blir jag bara stressad. och så stressar jag upp mej för mycket och så blir jag sittandes helt apatisk. antagligen framför datorn, där jag sitter och spanar in snygga skor, för pengar jag inte har. Och sen kommer mamma hem och pratar med mej om hur jag mår och då börjar jag gråta som en liten bebis och kryper ihop i en liten hög och vill bli klappad på. jag är sämst på sånt här.
nu ska jag flytta och hur svårt kan det vara egentligen. jag bara orkar inte ta tag i att börja packa och sånt. och fixa grejer till lägenheten. tallrikar, duschdraperi, gardiner etc. BLÄ!
jag vill helst att någon annan ska fixa altl sånt åt mej. och sen kan jag bara flytta in och "hej va härligt här var allt redan fixat". morr morr. och som om det inte vore nog, när jag blir så här stressad över inget så visar sej vissa syndrom, bland annat stressmage (som min arbetskamrat sebastian så fint döpt det till), jag får pubertetshy och blir allmänt otrevlig.
urs urs urs....

snart blir det iaf stockholm för hela slanten. jag tror det blir bra.
tänkte snika mej in hos jens en vecka och sen får ja min lya. och får emma som inneboende en stund.
och förhoppingsvis kommer massa trevliga kisar på besök och dricker kaffe hos mej.
jag lovar att vara en snäll en. jag kan tillochmed spexa lite om det skulle behövas.
NU MÅSTE JAG PACKA OCH SLUTA SITTA VID DATORN!
HEJ!

No comments:

Post a Comment