Sunday, August 26, 2007

17:10 går tåget.

Idag ska jag flytta.

Jag ska lämna mitt trygga hem i örebro och flytta ensam till stockholm. Det känns faktiskt helt galet. Har varit lite orolig hela sommaren, sen sista veckan har jag bara varit otålig och pirrig. Och idag, nu, när det bara är cirka 5 timmar kvar känner jag mej mest likgiltig. och lite rädd oxå. Packningen är nästan helt klar. Men jag borde givetvis lägga ner ytterligare tid på det och inte sitta framför datorn som vanligt. Har inte köpt en egen dator än. Jag får ta det sen, kanske nästa vecka. Har inte hunnit med allt. Fan va mycket som ska styras med bara för att man ska byta bostad. Och först ska jag dessutom snika in mej hos jens en vecka. Vara halv-sambo med han och Sebbe. Kan bli bra, och inte så ensamt. Sen får jag förhoppningsvis lägenheten till helgen. Och då blir det till att hämta alla möbler i örebro och köra dit dom. Och sen bo.
Jag längtar efter att ha mitt eget. Bjuda över vänner på kaffe och sitta och prata hela natten. Jag har nästan glömt bort att jag flyttar till stockholm för att plugga och inte bara bo. haha.


MÅSTE PACKA!
hej.

No comments:

Post a Comment