Tuesday, July 31, 2007

kääär i kärleken.

i söndags hade jag dödensdödsbakisdagen. jag hade inte sovit en blund på natten så jag var sjukt trött. låg hela förmiddagen och slötittade på tv. "average-joe" bland annat, hon valde den "fula" killen. HEJA! sen ringde hanna och peppade upp mej. så vi möttes upp med klara på stan, köpte glass och nötter och satte oss i centralparken. det var skit många kärlekspar där, så vi blev alldeles kärlekskranka och fick kärleksångest. var tvungna att gå och hyra två tonårsfilmer och styra filmkväll. "Rosa the movie" och "Linas kvällsbok", det var som en lisa för själen. himla mysiga filmer och sen blev jag alldeles kär i kärleken. och här har jag nu gått i två dagar och varit kärleks krank och fjantig. jag längtar faktiskt lite efter att bli kär på riktigt. och ha sånt där jävla pirr i magen och ont i käkmusklerna för att man gått runt och smilat en massa. Jaja jag klarar mej iofs väldigt bra utan. heja mej. ikväll blire kanske lite vin. eller film. eller bara häng.

HEJ!

1 comment: