Monday, August 27, 2007

hej stockholm...

..hejdå örebro.
igår var det alltså dags. började dagen med en härlig urinvägsinfektion och feber! jo jag tackar jag. skönt att börja med när man ska flytta! sen var det bara att packa ihop allt det sista, säga hejdå till mina favourites och hoppa på tåget till stöckhölm.
Sebbe kom och mötte mej vid centralen, han fick bära min tunga väska och sen styrde vi kosan mot bondegatan och jens crib. var dödensdödstrött efter infektionsmedecinen och all hets på dagen. somnade som en liten stock faktiskt.

idag var det dags att börja skolan. BÖRJA SKOLAN!!!! känns som ages ago man gjorde nåt sånt. kom till skolan och träffade mina nya classmates. det var nästan exakt vad jag väntat mej. alla typerna fanns där. verkade vara rätt skönt folk. får väl se. jag har ju två år på mej att märka om dom är något att ha.
sen härjade jag runt hela jävla stockholm för att komma rätt för kontrakt-på-skrivningen. hamnade fel och fick bussa runt mej all over the place samtidigt som jag hade mamma i mobilen som försökte hjälpa mej att hitta rätt. 2 minuter innan jag skulle träffa kerstin och skriva på kom jag rätt. PUH! och sen var det bara att styra upp'et och sen var jag helt slut i huvudet.

nu börjar top model 8. dags att bänka sej.
adios!

No comments:

Post a Comment