Monday, July 09, 2007

sådärja

idag var ytterligare en dag i magontets tecken. fan va jobbigt det är då. hannas pappa rekomenderade mej en medecin iaf så jag gick till apoteket och shoppade. jag gillar att shoppa på apoteket, det är ju så sabla fresh där, och så har dom saker man blir frisk och kry av. bra grejer! sen blev det cykeltur hem, en powerwalk i skogen och sen kollade vi på sommartorpet, far och jag. mamma har åkt till syrran på tränings-semester så det är bara jag och pappa hemma. Vi har redan bestämt att vi ska till O'learys minst en dag den här veckan och äta mat och dricka öl. det får man när det är mamma-fritt.
och imorgon tidigt som attans ska jag till tandläkarn så dom kan få ta mina pengar ifrån mej. och peta lite i min mun oxå såklart. och förhoppningsvis säga att jag inte har några hål, och sen kommer dom tipsa mej om tandtråd, det gör dom alltid. och jag går aldrig och köper det efteråt.

igår åkte en som jag gillar på semester. det är alltid ganska tråkigt. särskilt när det är 5 veckors semester. och här sitter man själv i regniga stan och ska jobba tre veckor till och sen kanske man förhoppningsvis kommer iväg till någon solig plats. hoppas hoppas hoppas! kanske åker jag och möter upp dom, gänget på tågluffen! haha det vore nåt.
hejdårå

No comments:

Post a Comment