Sunday, July 08, 2007

Kollade lite snabbt på nån serie på tv förut där tjejen blev bjuden på dejt, vilken innebar ett privat jetplan till san francisco och middag där för att sen bli flugen tillbaka (dom bodde säkert i LA). Kom då på att jag utan problem gå på såna dejter. Jag är nog gjord för att leva ett liv mer i lyx. Åka limousine, ha personlig tränare, gå på lyxiga fester med dyr champagne osv.jag skulle trivas som fisken i vattnet. Så jag måste alltså skaffa mej en rik man. och det är illa kvickt.

Igårkväll var det festligheter på schemat. Var på en ulitmat förfest hos tova. jag hade iofs magproblem och borde inte ha druckit en hel flaska rosé själv, mest för att jag visste att det skulle straffa sej senare på kvällen. Vi cyklade allihopa in till stan i duggregn, so much för den frillan lixom! Sen blev det Oh Jays! för hela slanten, dansade tills jag fick svett-lugg, hälsade på alla jag kände och inte kände, drack en miljard vatten för att inte magen skulle kuka ur totally och fick hela outfiten fylld med flyers om en ny klubb. Och sen slog magen tillbaka och jag fick kramp och var tvungen att gå. Gick hem till wille som tyckte jag var full och härlig och jag skrattade mest och däckade ganska på en gång.

jag och hanna är alltid glada när det bjuds på fest! (tovas bild)
idag har det varit en dag i horisontalt läge. sov till klockan ett och sen har jag mest legat på sängen i min ensamhet och kollat på tv och lyssnat på regnet. segt men skönt.
magen är uppfuckad, magkatarr, stressmage, magsår...ja inte vet jag, men ont gör det!

No comments:

Post a Comment