Thursday, July 26, 2007

how do you feel?

Igår kväll fick jag besök i adolfsberg. Ett gäng happy people kom dit, fixade sushi och drack vin. Jag drack ganska mycket vin, lite för mycket kanske till och med. Men efter den konstiga dagen var det kanske inte så konstigt ändå. 2 konstigt i samma mening, furt! Hur som helst åkte vi sen till satin för att kolla på fibes, oh fibes! Sabla bra konsert som väntat, trist bara att quichen och hans sabla nya flickvän var där och förstörde den goda stämningen. Jag var ju redan arg sen tidigare på dagen och hans närvaro ihop med henne gjorde verkligen inget bättre, jag blev så arg att jag åkte därifrån mycket tidigare och skickade ett gäng arga sms. Var dödsfull när jag kom hem så jag orkade inte tvätta av mej sminket eller borsta tänderna, bara däcka i sängen.
Imorse orkade jag inte gå upp, och när jag väl gjorde't orkade jag inte duscha, däremot orkade jag lägga in bilderna från gårdagskvällen på datorn OCH lägga ut nåra av dom på bilddagboken. Sinnessjukt hur man prioriterar ibland, så nu står ja här på jobbet och är ofräsch, men jag har ju iaf bilder på mej själv ute på internet och det måste ändå vara det viktigaste av ALLT!

No comments:

Post a Comment