Tuesday, July 24, 2007

happy name-day cristina!

trevligaste kvällen på länge igår.
jag, hanna och jonas taggade hem till mej, styrde varma mackor och kollade 4h "rapport till himlen". jävla bra serie verkligen. kjell bergqvist och vanna rosenberg kan va mina roligaste.
och sen kollade vi lite skrotnisse-klipp på youtube. oxå sabla kul..."mamma....den där erimiten retar mej"! hahahaha!
och sen kröp ja ner i min säng och sov, min säng är så jävla skön just nu, jag har bytt lakan och den luktar alldeles ny och fräsh...mmmmm! svårt att gå ur den på morgnarna nu bara.
vill helst ligga kvar hela dagen, orka jobba mer, jag vill ha semester NU!


Träffade Lasse när jag klivit på min cykel imorse. Lasse var mormors kille när jag var liten, ganska länge faktiskt. Jag har aldrif förstått vad dom skulle göra slut för, Lasse hade blivit den optimala platsmorfarn. Nu har jag ingen alls, eller ja..men det är en annan historia. Ska nog ta ett litet snack med Lasse och kolla om han inte vill barnbarnsadoptera mej såhär i efterhand, det måste ju kunna gå. Får kolla uppet sen.

Nu blire jobb jobb jobb. och sen kanske träna, kan ju behövas efter den här helgen!

1 comment:

  1. haha åh nej crilla jag hade GLÖMT BORT att du bloggade! så långt har det gått. nu ska jag läsa allt jag missat.

    ReplyDelete