Thursday, June 28, 2007

it was a tuesday in june

Hade en dödstrevlig tisdagskväll i tisdags (såklart). satt hemma hos emma och sara och åt upp deras jordgubbar och pratade om en massa saker som man pratar om när man dricker öl och är glada i hågen. Sen cyklade vi in till stan och där träffade jag på Adam så dom andra fick cykla före. Adam, kan vara världens skönaste kille. He's my bitch och jag är hans. Det är synd att vi inte ses oftare det skulle kunna bli roligaste hängen ever. Tur att han ska va här lite i sommar iaf. Gick till mitt andra hem och mötte upp mina ladies. Hasan lirade plattor och gjorde det lika exemplariskt som alltid. Vi drack öl, åt gratis nacho-chips och dansade tills lisa fick glas i foten. Men så går det när man dansar i flipflops på krogen, inte en bra idé att dessutom ta av dom under själva dansandet. så vi gick därifrånm, jag och lisa, för det var vi som var kvar sist av vännerna. blev mednjudna på efterfest, men vi tackade bestämt nej, hittade en vägskylt som vi välte(?!) och sen bar det av till att sova en stund, på ett ställe inte så långt bort.

lisa välter en vägskylt.

No comments:

Post a Comment