Monday, June 25, 2007

plusminusnoll

den senaste veckan har tagit ut sej själv i bra och dåliga grejer.
lyckades till exempel luta mej mot en nymålad stolpe och få mina kläder förstörda, (nu stod det ju ingenstans att den var nymålad och JA jag ska kräva ersättning från tekniska nämnden) sablar va minus det var.
sen blev jag bjuden på lyxigaste dejten i mannaminne. jag mådde som en prinssessa. lyx lyx och åter lyx. det var ett stort plus.
och så var det midsommar. med båda delarna. plus för den fantastiska middagen med hanna och klara, plus för dom trevliga festerna vi var bjudna på. minus för att mina vänner var en besvikelse under kvällen och för att jag själv gjorde en massa dumheter mot personer som inte förtjänar det.
helgen bestod av en regnig dag med film-maraton. plus för dom bra filmerna men minus för att jag var så lat och inte gjorde ett vettigt handtag under hela lördagen.
söndagen var mest ett enda stort plus med cykeltur i fina vädret, äventyr med hanna och skate-camp på kvällen.
så för att summera det hela så tog det väl ut varandra och i det stora hela blev det en noll-vecka att minnas.


dom tre vännerna

No comments:

Post a Comment