Tuesday, May 09, 2006

morr....


okej nu ska jag vara en skitpotta och klaga lite över värmen som kommit till vårt avlånga land. varför varför varför kan inte sommaren komma i etapper som den brukade. det går från att ha varit fryskallt till sommarhett på två dagar, jag hinner inte ställa om mej, och så blir man bara svettig, dåsig och irriterad. jag orkar inte alls stå i svin-varma butiken (vart fan är fläkten) hela dagarna, jag vill åka till en sjö och sitta på en brygga med tårna i vattnet och ha en svag bris som fläktar mitt hår. det skulle vara optimalt. när jag blir stor ska jag ta ledigt hela somrarna och bara äta glass och bada.

och varför kan måste det vara upptaget hela tiden på det där himla numret som jag ska ringa.
bläbläblä,.
okej nu är jag klar.

No comments:

Post a Comment