Sunday, May 07, 2006

4 saker


1. nu har jag köpt en ny härligt blå telefunk, så krille kan få tillbaka den jag lånade av honom i somras....(men tack för lånet hur som helst.)
min nya telefunk har redan blivit min bästa vän och den är ultra-bra, den har ALLT och lite till....och jag har självklart blivit ett mobil-mongo som alla andra...
-"vänta, jag måste bara ta ett kort, MED MOBILEN!!!!!!"




2. häromdagen fick my darling ett plötsligt anfall av the tourettes och hävde ur sig alla fula ord jag nånsin hört, och jag låg ner på kökstolen och skrattade, och han var jätte arg och irriterad fast skrattade oxå, och allt var bara sjukt roligt...mer såna roliga anfall tack...haha









3. idag gjorde jag årets debut i orienterings-skogen. hur har jag kunnat hålla mej från att springa orientering ända sen i somras, det är helt sjukt, för det är faktiskt kanske världens roligaste. så jag tror det blir fler tävlingar i vår för min del. och ja jag är gärna en skogsnörd med jätte fula kläder, det gör ingenting, orientering är HELT SJUKT KUL......







4. roligaste kvällen på länge i fredags. åkte med johan och hans pappa i gangsterbilen ut till sommarstugan. pappan bjöd på sprit i bilen och sen grillade vi korv. och så fick jag lära mej hur man sår påw riktigt! och kolla in båthamnen(?) och kasta skräp i poolen...himla schysst ställe det där, med massa roliga möbler man vill knycka.

No comments:

Post a Comment