Sunday, May 14, 2006

"Lången chainsaw massacre"

jasså en ny helg. och nu är jag hemma framför datorn igen.
fredagen var baota kul. förfest hos åke och tvillingarna. jag var där, klara var där, lisa med det snygga plagget var där, max o victor var där och till slut (efter att ha åkt bussen åt fel håll en stund) kom lizette dit oxå.
sen bar det av det attityd där jag och klara försvann i världens största soffa ihop med varsin öl och pratade tonårs-snusk.
sen gick vi till mitt andra hem och lyssnade på Mr.Suitcaser. klara knyckte singlar (alltså skivor) och jag dansade så rosetten i håret höll på att trilla av.
kvällen avslutades på sibylla med en fantastisk(?) french-hotdog.
igår vaknade jag kanske kvart över åtta av att det var ultra varmt och mitt huvud gjorde ont...hm..undrar varför?!
johan skrattade åt mej som vanligt när jag staplade mej ur sängen, klara kom förbi och var oduschad, sen satt vi alla tre och väntade på jocke, och pratade om illaluktande skor, köns-svamp(?) och bajs,.....ja det ballade ur men kul var det.
sen kom jocke i bilen med orientaliska mattor i och vi dunder körde till vadstena. på vägen såg vi ett road-kill eller om det var en travhäst (svårt att säga).
hanna och hennes classmates bjöd på en kriminell modevisning inkluding en tvärsur kille, en tjej som sytt en gräddbakelse och tre snygga hundtandsmönstrade jackor. (bland annat)
sen bilade vi hem igen och så vare förfest one more time. björn och hans crew kom förbi och sen drog vi allesammans till klubb smart. radio dept spelade och det var "gå-å-lägga-sej"- varning på den spelningen, DON'T EVER DO THAT TO ME AGAIN.....och jag blev så uttråkad att jag gick därifrån. upptäkte att min mobil var tom på pengar och fick ringa min darling från en mynttelefon. sen dök han upp med french-hotdogs och kvällen var komplett.
idag var det "dega-framför-tv:n-minst-till-klockan-tolv"-dag. sen åkte vi ut till johans sommarstuga och jag fick såga med motorsågen, jag tror ingen är så bra på motorsåg som jag. nästan så att man gick därifrån med ett sm-guld i fickan. nästa gång kanske.

No comments:

Post a Comment