Saturday, April 29, 2006

the tears of a clown


idag har varit en så himla konstig dag. verkligen. allt har lixom känts som om det var inlindat i ett grå dimma. i lite lagom slow motion sådär.
först vaknade jag av spöregn. gick till jobbet i rosa stövlar men utan paraply.
lyssnade på billie the vision & the dancers i butiken och längtade efter sol och uteserveringar med kall öl och gott sällskap.
gick till johan och slukade potatissalladen som var kvar sen igår. halvsov i soffan tills johan kom hem. fortsatte halvsova framför tv:n.
och plötsligt kom jag på att ikväll var en av det två händelserika kvällarna den här helgen och min plan för denna kväll var som bortblåst, men ingen annans såklart.
mina vänner har stuckit till lund på galej och johan skulle till festivalborg, och dit hade jag inte råd att hänga på ändå.....
så jag brast ut i gråt över min ensamhet, gick till ICA och köpte hönö-kaka. poppade popcorn och slö-kollade lite på tysk budget-porr.
till slut bestämde jag mej iaf för att åka hem till mitt trygga hem i adolfsberg, kom hit nyss, alla sover. lika ensamt som i lägenheten. FAN FAN FAN......
jaja lika bra jag oxå går och lägger mej så den här jävla dagen tar slut snart och imorgon kan börja.

goodbye
äppelpaj

1 comment:

  1. If you suffer from hair loss, hair implants may be one way to help you.
    [url=http://www.hair-restoration-surgery.com/]hair transplant cost[/url]

    ReplyDelete