Tuesday, April 04, 2006

jag stryker....eh..kökshanddukar.



vaknade i johans nya lägenhet och insåg till min stora besvikelse att jag glömt målarbyxorna hemma i adolfsberg. detta var 20 min innan jag skulle börja jobba. så det var bara att kuta till cykeln, bäsa hem fort som fan, slänga på mej brallorna och bäsa fort som fan tillbaka. alltihopa på 40 min. så sure bananas jag fick börja lite senare är tänkt.
sen har jag målat och målat och målat hela dagen, i den härliga färgen äggskalsvitt. men det blir snyggare, hela butiken kommer få ett lyft.

gjorde min vän besviken idag, och arg.
bara för att jag var tvungen att välja. och jag valde bort honom och turen till stlhm.
det var jävligt toffligt I KNOW, men hur jag än valt hade det blivit fel och den här gången fick det bli så här.
nu har jag ont i hjärtat och vill helst gråta.

ska sitta och titta på mina dröm-skor (snyggve converse-skorna med målning på), kanske pyssla lite och kolla på tv i mängd.

by the way, jag missade frukost idag. jag ska aldrig göra om det. frukost är nog det godaste jag vet.
adjö.
vetebrö.

No comments:

Post a Comment