Friday, April 07, 2006


en ny dag idag,.
med ny deo, nytt hårspray och en pappa som pratade i radio i morse.
och jag var såklart uppe och lyssnade.
heja pappa!
han pratade om arizona-bbq-grillen, luggen i nacken och tjejkvällen på stan.
sen har jag jobbat som tusan.
och min chef var arg idag och allt gick ut över mej som vanligt.
inte så kul dock, jag var inte på humör att få en massa kängor kastade i nyllet, men jag vet att han egentligen inte menade nåt illa.
köpte en stycke klänning fast två. ja samma klänning fast i två olika färger, för jag kunde inte bestämma mej och tyckte det var bäst att ta merom hem och prova. det blir den gula. gult är fint och inte furt.actually. och gult är ju en helt moderiktig färg at the moment.
och så ser jag ut som malin i "vi på saltkråkan" i den så det känns helt råschysst.

nu blire inte billie the vision & the dancers på nya teatern, för jag är så trött.
istället blir det så ska det låta, dansfilm och häng-out.
men det är sjukt bra det oxå.
hejdå
gul&blå

No comments:

Post a Comment