Monday, April 03, 2006

smulan

hej hej hallå, i lördags var en sån där jävla bra dag.
inte nog med att jag och hanna kvällen innan vunnit SM-guld(nästan) i maskerad så var jag ledig och hann gå på stan. Jag hade dessutom spenderar-brallorna på och shoppade loss, linne, väst, skärp, lipgloss med århundradets godaste smak och så förståss den bästa dvd-boxen ever, dansfilmsboxen...wohoooo vilken glädjespridare det var. i rosa glitter förpackning.
dansboxen- I love you!!!
på kvällen var det en riktigt rolig utekväll oxå, fast jag kollade inte ens på dub sweden, jag tror inte jag gillar dom särskilt mkt.
dansgolvet var optimalt, och den ena dj:n var den snyggaste jag sett (han i röda byxor och linne).
sen cyklade vi hem i fyllan och villan (jag och snygg-dj:n). Låg på mattan på mitt golv skrattade och åt riskakor (var dock tvungen att bryta sönder alla riskakorna i små små bitar innan jag åt dom, en jätte bra idé tyckte jag då, inte i söndags när jag vaknade med VM i riskakssmulor på hela mattan)

nu är jag som vanligt på jobbet, fast idag ska jag måla om, från äckelgrön till äggskalsvit...

okej hejdårå!!!

No comments:

Post a Comment