Monday, April 10, 2006

DON'T WORRY, IT'S ONLY ART!!!

i våras hade vi en uppgift på konstskolan.
att göra ett konstverk av ett stort hårt pappersark och fyra rullar maskeringstejp, det låter kanske wierd, men jag gjorde mitt bästa konstverk ever.
dessutom fick jag massa beröm av den finska konstnären som var där på besök, samt att jag skulle använda den som arbetsprov när jag söker vidare (when I do, If I do).
häromdagen skulle jag gå igenom allt jag hade att använda som arbetsprover och då visar det sig att mitt fina konstverk var borta....för pappa hade slängt det!!!!
HAN HADE SLÄÄÄÄNGT DET!!!!
HELT JÄVLA OFÖRLÅTLIGT!

ja jag vet, han gjorde det inte med mening, inte för att vara elak, men va fan!!! har männskan aldrig hört talas om att man kan fråga någon nångång. hur jävla svårt kan det vara att bara ställa frågan "crilla är det här något du ska ha kvar? annars kastar jag det, vad det nu är för skit!"
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH jag är så arg, och lessen, fan fan fan.
det är en oersättligt grej, och JAG KOMMER VARA SKITLESSEN LÄNGE!!!!
vissa saker har man en speciell relation till, han hade lätt fått kasta "pojken på båten" tavlan eller allt det där andra som jag gjort.........MORRA

well well whatever, nu ska jag planera min ledighelg, träningsveckan, veckans ekonomi och allt annat så jag har nåt att göra för at the moment äre inte en enda kund i affärn, fastän det är
påsklov, vart fan är ni???

No comments:

Post a Comment